Prostředky lze z účtu Internetového spoření ČS vybrat kdykoli, zřízení i vedení účtu je zdarma. O Internetové spoření ČS mohou klienti zažádat přes internet, po telefonu nebo přes službu SERVIS 24.
„Nový účet klientům prostředky zhodnotí, ale přitom jim ponechá volný přístup k penězům. Celkový design produktu a proces jeho sjednání jsme navrhli tak, aby jej bylo možné jednoduše sjednat prostřednictvím internetu či telefonu.“ uvedl Martin Techman, ředitel úseku rozvoj obchodu České spořitelny. „Jde o typický spořící produkt, takže výhodnou úrokovou sazbu získají právě ti klienti, kteří jej budou k tomuto účelu využívat,“ dodal Martin Techman.
Klient může získat roční úrokovou sazbu až 1,5 %, pokud je jeho průměrný zůstatek na spořícím účtu mezi sledovanými čtvrtletími stejný nebo vyšší. V opačném případě se klientovi bude připisovat základní měsíční úrok ve výši 0,5 %.
Internetové spoření ČS nabízí klientům 100% likviditu peněz, klienti tak mohou kdykoliv bez sankcí vybrat své finanční prostředky. Prostředky lze z účtu čerpat výhradně převodem na konkrétní účet, jehož číslo klient specifikuje při sjednání Internetového spoření. Všechny příchozí platby na účet Internetového spoření ČS jsou zdarma, stejně jako první odchozí platba v měsíci. Platební karty se k účtu nevydávají.
O Internetové spoření ČS klienti zažádají přes internetové stránky České spořitelny, telefon nebo SERVIS 24. Po vyplnění žádosti kontaktuje klienta specializovaný telefonní bankéř, který klientovi vysvětlí všechny případné nejasnosti a zajistí zaslání smlouvy na klientem zadanou adresu.
Sjednání produktu bez nutnosti návštěvy pobočky je pro klienty jednoduché a časově nenáročné. Vedle Internetového spoření ČS lze tímto způsobem sjednat např. hotovostní úvěry, kontokorenty, kreditní karty, doplňková pojištění k Osobnímu účtu, pojištění schopnosti splácet ke kreditním kartám a hypotečním úvěrům atd.