Hlavní navigace

Internetové obchody míří do kamenných obchodních center

O tom, že propojení virtuálního a kamenného obchodu se vyplatí, je přesvědčen Martin Kasa, ředitel společnosti EUROCOMM Group. Proto také internetové obchodní centrum KASA.cz otevřelo počátkem srpna již druhou „kamennou“ pobočku, tentokrát v obchodním centru Novodvorská Plaza na Praze 4.

Sdílet

„Jedná se o naši první prodejnu ve velkém obchodním centru,“ vysvětluje Martin Kasa. Nová pobočka KASA.cz je situována v přízemí obchodního centra Novoplaza, hned vedle hlavního vchodu. Návštěvníci zde mohou nejen nakoupit, ale také využít řady dalších služeb. „Prodejna nabízí kompletní sortiment z KASA.cz, tj. 80.000 položek zboží, které si může zákazník na místě objednat. Dále slouží k vyřizování reklamací, uzavření splátkového prodeje a k osobnímu odběru méně rozměrného zboží. V prodejně si všichni mohou vyzkoušet nákup zdarma na 2 volně přístupných terminálech,“ doplňuje ředitel. Nákup zdarma spočívá v možnosti objednání vybraného sortimentu zboží – v tomto případě časopisu GEO. Jedná se o plnohodnotný nákup, kde zákazník obdrží zboží až do domu. Zákazník si tak může vyzkoušet postup nakupování po internetu, aniž by ho to cokoliv stálo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).