Internetová hra zvýšila návštěvnost webu Poštovní spořitelny o 40 %

Internetová hra Život úředníka zvýšila počet návštěvníků internetových stránek Poštovní spořitelny o 40 % ve srovnání s předchozím měsícem. Svědčí to o větším podílu mladých návštěvníků, kteří si rádi hrají.

Sdílet

Počet návštěvníků internetových stránek www.postovnisporitelna.cz razantně vzrostl. Největší podíl na více než 40% nárůstu počtu návštěvníků našich internetových stránek měla internetová hra Život úředníka, kterou jsme na web umístili na konci července. Zatímco v červenci jsme měli 47 tisíc návštěvníků, za měsíc srpen to bylo více než 66 tisíc, uvedl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny. Další nárůst návštěvníků očekáváme i v příštích měsících. Podílet by se na něm měla naše podpora webů Velkého Bratra a Vyvolených, dodal Tomáš Zrzavecký.

Růst návštěv svědčí o tom, že internetové stránky bank mohou být zajímavé i pro mladé uživatele. Ti na nich nemusejí nutně prvoplánově hledat informace o produktech nebo službách, ale přicházejí na ně za zábavou. Předpokládáme, že podíl lidí, kteří na bankovních stránkách nehledají primárně produktové informace, bude postupně růst. Proto plánujeme na našich internetových stránkách nabízet stále více věcí pro mladé, řekl Tomáš Zrzavecký.

Poštovní spořitelně se v poslední době začíná dařit zbavovat se nálepky banky pouze pro starší a konzervativní klienty. Mladé oslovuje například podporou některých filmů a hudebních kapel. Úspěch zaznamenala Poštovní spořitelna s kampaní, v níž využila tváře hlavních představitelů filmu Snowboarďáci – Vojty Kotka a Jiřího Mádla.

Martin Orság
tiskový mluvčí Poštovní spořitelny

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).