Internetbanking v České republice slaví 10 let, Fio chystá pro klienty další důvody k oslavě

Fio, družstevní záložna posílila pozici leadera trhu spořitelních družstev, když vloni zvýšila počet klientů o více než 80 % na 8222. Pozici jedničky si Fio drží díky nabídce kvalitních a progresivních služeb. V roce 1998 jako první finanční instituce v ČR spustila internetové bankovnictví. Jako první též začala poskytovat odchozí i příchozí platby zdarma.

Sdílet

V dubnu 1998 spustila Fio, družstevní záložna, jako první finanční instituce na českém trhu pro své klienty internetové bankovnictví, které umožňuje provádět běžné transakce a převody, poskytuje kompletní historii transakcí a jejich autorizaci pomocí elektronického podpisu.

„V roce 2003 jsme spustili druhou generaci internetbankingu, která vedle oblíbených funkcí nabídla i moderní ovládání a vyšší rychlost zpracování příkazů i aktualizace dat. V roce 2006 jsme navíc získali přístup do centra zúčtování plateb ČNB a kód 2010, což nám umožnilo jako prvním v ČR poskytovat odchozí i příchozí platby zcela zdarma,“ připomíná Ján Franek, tiskový mluvčí Fio, družstevní záložny.

Fio se zaměřuje na nadstandardní bezpečnost svého internetového bankovnictví a letos posílí ochranu i komfort klientů možností podepisování transakcí pomocí SMS. Především právnické osoby pak využijí připravovaného vícenásobného podpisu. Chystá se i nová verze podepisovací aplikace, která přinese nezávislost na operačním systému.

Jednou z novinek Fio bude i transparentní účet, tedy možnost nastavení viditelné historie a transakcí účtu na webu. Tuto funkcionalitu lze využít nejen u běžného účtu, ale i u dalších typů vkladů.

Od konce března navíc bude možno na většině obchodních míst vkládat a vybírat hotovost (nyní jen na osmi pobočkách), přičemž výběry nad 1000 korun a vklady na účet jsou zdarma.

„Těmito a dalšími novinkami chceme podpořit zájem o naše služby, který stále výrazně roste. Výhodou pro získávání dalšího podílu na trhu a posilování pozice je kromě kvalitních služeb za nulové či minimální poplatky 59 poboček v 54 městech České republiky,“ uvádí k plánům Fio Marek Polka, ředitel Klientské divize.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).