Hlavní navigace

Internet chello od UPC rozšiřuje uživatelské výhody

Praha 1. 6. 2005. Společnost UPC Česká republika, a. s. (dále jen UPC nebo společnost) , oznamuje, že zákazníci internetových služeb chello light, chello, classic, chello plus a chello professional získávají s okamžitou účinností dvoj – až pětinásobný počet e-mailových schránek a e-mail aliasů. Významně, až pětinásobně se rozšiřují i velikosti e-mailových schránek a webového prostoru, které mají k dispozici. Ceny jednotlivých internetových služeb se přitom nemění a zákazníci získávají následující výhody zdarma.

Sdílet

Internet Chello
počet e-mail boxů nyní od 1.6.2005
chello easy 1 1 beze změny
chello light 1 3
chello classic 1 5
chello plus 3 5
chello professional 5 10
Počet e-mail aliasů nyní od 1.6.2005
chello easy 5 5 beze změny
chello light 5 3×5
chello classic 5 5×5
chello plus 3×5 5×5
chello professional 5×5 10×5
Velikost e-mailové schránky [MB] nyní od 1.6.2005
chello easy 10 10 beze změny
chello light 10 20
chello classic 10 20
chello plus 10 30
chello professional 10 50
Webový prostor [MB] nyní od 1.6.2005
chello easy 1×5 1×20
chello light 1×5 1×25
chello classic 1×10 1×50
chello plus 3×10 3×50
chello professional 5×10 5×50

Zvýšením počtu e-mailových schránek získává zákazník možnost vytvoření dalších individuálních e-mailových schránek např. pro členy společné domácnosti. Ke každé schránce je pak možno vytvořit až pět tzv. aliasů (viz poznámka v příloze tiskové zprávy). Zvýšením počtu a velikosti e-mailových schránek, stejně jako rozšířením prostoru pro osobní nebo firemní internetové stránky reaguje společnost na skutečnost, že zákazníci přenášejí a doručují mailové zprávy s objemnějšími přílohami např. fotografickými a stále více se zajímají o osobní, rodinné a tématické internetové prezentace.

Společnost dále oznamuje že ten, kdo si předplatí službu chello light, classic nebo plus v době od 1. do 30.6.2005, zaplatí za první 2 měsíce jejího používání pouze 1 Kč . Sleva se poskytuje od data instalace. Je samozřejmé, že modem je poskytován zdarma a že instalace stojí 1 Kč. Podmínkou získání slevy je uzavření smlouvy minimálně na 6 měsíců .

Po krátké pauze přichází UPC opět s s vylepšením své internetové služby. Zatímco na počátku roku šlo o rozšíření nabídky o službu chello easy a o zásadní navýšení rychlosti až na 6,144 Megabitů za sekundu, nyní jsme se soustředili na další zpříjemnění uživatelského prostředí, komentuje postup společnosti její generální ředitel Václav Bartoň a dodává: Na českém internetovém trhu patří chello dlouhodobě k cenově nejvýhodnějším a nejrychlejším službám. Z našich pěti nabídek si může vybrat skutečně každý – začátečník i profesionál, domácnost nebo firma, student, který má hluboko do kapsy a člověk, který chce ve všech směrech megaslužbu. Důraz na kvalitu, šíři nabídky a přiměřenou cenu se nám vyplácí. Náš internet byl např. českými firmami v minulých týdnech vyhodnocen jako nejlepší.

Internet chello je aktuálně dostupný v Praze, v Brně, v Liberci a v Ostravě – Mariánských horách. Nově se zavádí v Kladně. Je nejrozšířenější vysokorychlostní kabelovou internetovou službou v České republice a v dubnu tohoto roku překročil počet jeho zákazníků 50 000. Může ho využívat přes 300 000 domácností. Mezi jeho přednosti patří především stálé připojení 24 hodin denně za pevně stanovenou částku, mnohonásobně rychlejší přenos dat než při použití telefonní linky, kompletní instalace, kterou provádí vyškolený technik UPC, výhodný poměr technická kvalita/výkon/cena a žádné další nutné náklady, např. na pronájem či koupi modemu, poplatky za telefon nebo na odběr jiné služby. K přednostem patří rovněž služby technické podpory Klientského centra UPC. Internet chello je možné si předplatit samostatně, bez objednávky nabídky kabelové televize. V kombinaci si předplatným kabelové televize mohou zákazníci využít výhodnou nabídku UPC Mix. Podle studie společnosti Digimark z minulých měsíců byl internet chello v rámci průzkumu mezi 2100 českými firmami vyhodnocen jako nejlepší internetová služba.

František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).