Od 9. prosince je možné si v Internet Bance založit, změnit či zrušit povolení platby SIPO a povolení inkasa. Klienti uvidí ve své Internet Bance i povolení založená na pobočce banky a přímo v menu Internet Banky je také mohou změnit či zrušit.
Také byla rozšířena služba SMS Servis a to o položku „Zůstatek pravidelně“. Klient tak má možnost nechat si formou SMS pravidelně zasílat zprávy o zůstatku na všech svých účtech v GE Capital Bank. Sám si nastaví periodu pro zasílání zůstatku (týdně, měsíčně) stejně jako čas, kdy chce zprávu obdržet (07.00 – 23.00 hodin).
Zůstatek pravidelně | informace o pravidelném zůstatku podle klientem zvolené periody a času zaslání informace |
---|---|
Změna zůstatku | informace o tom, že zůstatek na účtu klesl pod či stoupl nad částku nastavenou klientem |
Nepovolený debetní zůstatek | informace o vstoupení do nepovoleného debetu |
Příchozí platba | informace o příchozí platbě, kde si klient nastaví, od jaké výše příchozí platby chce být informován |
Odchozí platba | informace o odchozí platbě, kde si klient nastaví, od jaké výše odchozí platby chce být informován |
Rozšíření Internet Banky o nové funkčnosti přispěje k většímu pohodlí našich klientů a k jejich spokojenosti,
řekl Pavel Folprecht, manažer přímého bankovnictví GE Capital Bank. Jde o neustálý proces zvyšování kvality našich produktů – GE Capital Bank reaguje na potřeby klientů a nabízí jim služby, které v maximální míře odpovídají jejich požadavkům a potřebám. Ukazuje se přitom, že tento proces naši klienti oceňují – počet uživatelů Internet Banky vykazuje rostoucí trend,
dodal Pavel Folprecht.
Klient může pomocí Internet Banky zadávat jednorázové platební příkazy, stejně jako zadávat a rušit trvalé platební příkazy, nebo si zjišťovat aktuální zůstatky na všech svých účtech u GE Capital Bank. Od prosince si mohou klienti také založit, změnit či zrušit povolení platby SIPO a povolení inkasa. K dispozici je zde i možnost zadávat rychlé platby (jednoduše modifikovat a poslat již dříve odeslaný platební příkaz). Prostřednictvím Internet Banky mají klienti snadný přístup k historii svého účtu. Díky službě SMS Servis jsou klienti informování o pohybu či zůstatku na svém účtu.
Řada klientů oceňuje i službu Infolimit, díky níž jsou pravidelně informováni, jak velkou Expres půjčku jim může GE Capital Bank v daném okamžiku nabídnout, či jak velký kontokorent Flexikredit mohou čerpat, pokud by si o něj zažádali.
Prostřednictvím Internet Banky klienti také mohou zakládat, rušit a ovládat spořící a revolvingový termínovaný účet. Zároveň mohou prostřednictvím této služby dobíjet předplacené karty Go a Oskarta nebo zaplatit fakturu za využívání služeb mobilního operátora Oskar.
Ke konci listopadu poskytovala GE Capital Bank službu Internet Banka celkem 183 773 klientům, meziročně se tak jejich počet zvýšil o 11 %. Celkově ke konci listopadu využívalo služeb Internet Banky, Mobil Banky a Telefon Banky 460 852 klientů.
Eva Chaloupková,
manažerka komunikace GE Capital Bank