Nápisy jsou odděleny linkou červené barvy, která je korporátní barvou koncernu. „Upravené logo odkazuje na naši příslušnost ke skupině Vienna Insurance Group a a zdůrazňuje mezinárodní rozměr a rostoucí význam Kooperativy jako největší firmy koncernu mimo domácí, rakouský trh,“ vysvětluje člen představenstva a náměstek generálního ředitele Kooperativy Ing. Martin Diviš, MBA. Zároveň však dodává, že Kooperativa nadále zůstává tou firmou, kterou znají čeští občané – finančně silným, profesionálním a laskavým partnerem, který rozumí svým klientům, jejich problémům a nebezpečím, která na ně číhají v každodením životě. „Kooperativa i nadále zůstává Pojišťovnou pro život, jaký je,“ zdůraznil Diviš.
Úprava loga se týká podle jeho slov všech společností skupiny a tento krok navazuje na zavedení společné nové „zastřešující“ značky Vienna Insurance Group na počátku loňského roku. Tento název (vedle decentralizovaných a nezávislých značek na jednotlivých trzích) slouží ke zdůraznění finanční síly skupiny jako velkého středoevropského pojišťovacího koncernu s ústředím ve Vídni. Všechny lokální firmy si však ponechávají své názvy, což souvisí s celkovou strategií skupiny – je majortním akcionářem v některých případech i několika různých pojišťoven na jednom národním trhu (například v Rakousku to je Wiener Städtische Versicherung AG, Donau Versicherung, Bank Austria Creditanstalt Versicherung a Union Versicherung), které fungují autonomně pod vlastními značkami. „V každé ze 17 zemí Evropy, kde koncern působí, bude již z loga klientům, obchodním partnerům i veřejnosti zřejmé, že firma potří do Vienna Insurance Group, do druhé největší pojišťovací skupiny ve střední a východní Evropě, která na svých stěžejních trzích v Rakousku, v ČR, na Slovensku, v Bulharsku a Rumunsku, zaujímá první či druhé místo na pojistném trhu,“ doplnil Diviš.