Hlavní navigace

Informační službu Hypoteční banky zdarma využilo již více než 40 tisíc klientů

Již více než 150 tisíc mobilních nebo e-mailových zpráv dostali lidé od Hypoteční banky, která tímto způsobem klienty bezplatně informuje o stavu účtů. Od zavedení v listopadu loňského roku až do konce října 2008 této služby využilo přes 40 tisíc klientů, přičemž větší oblibě se těšily zprávy zaslané prostřednictvím sms. Informační služba největšího tuzemského specialisty na poskytování hypoték významně šetří klientům peníze i čas.

Sdílet

Tato služba poskytuje klientům aktuální informace o jejich hypotéce. Informujeme je o provedeném čerpání úvěru, o provedení mimořádné splátky i o faktu, že na účtu není dostatek prostředků pro splátku, vysvětluje Bohdan Suchánek, ředitel marketingu a PR Hypoteční banky. Využití těchto komunikačních nástrojů je vysoce efektivní, rychlé a šetrné k životnímu prostředí, a protože klientům tento způsob komunikace vyhovuje, připravujeme do budoucna rozšíření této služby, doplňuje Bohdan Suchánek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).