Unikátní komunikační nástroj e-Online Komerční úvěrové pojišťovny EGAP, a.s. umožňoval dosud každému zájemci kompletní sjednání pojistky včetně zaslání návrhu smlouvy, pojistných podmínek i konkrétní kalkulace pojistného. Pro pojištěné je k dispozici i kompletní správa pojistky – od sledování průběhu pojištění jednotlivých obchodů, žádání úvěrových limitů až po zpětný výpočet pojistného.
Nyní klienti Komerční úvěrové pojišťovny EGAP, a.s., kteří pojistili své obchody a tudíž už neriskují hrozbu nezaplacení vydaných faktur, jednoduše elektronicky informují pojišťovnu o platební nevůli odběratele. Pojišťovna obratem po obdržení „oznámení o hrozbě vzniku pojistné události“ potvrdí přijetí a zároveň klientovi oznámí, který konkrétní specialista se bude této záležitosti věnovat. Ale nejen to. V průběhu likvidace pojistné události má kdykoliv prostřednictvím internetu klient pojišťovny přístup k aktuálním informacím o pokroku ve vymáhání dlužné částky nebo v chystaném vyplacení plnění pojišťovnou.
Stejnou cestou může zároveň i klient informovat pojišťovnu, že dlužník například uhradil část svého závazku.
„Jde o naprosto unikátní nástroj, který našim klientům úžasně usnadní správu pojistky a ušetří mnoho času i peníze. Je totiž konec s papírovými formuláři zasílanými doporučenou poštou,“ shrnuje výhody komplexní elektronické komunikace e-Online expert na vymáhání Komerční úvěrové pojišťovny EGAP, a.s. JUDr. Marek Vaník. A dodává, že veškerá komunikace mezi pojišťovnou a klientem je nejpřísněji zajištěna.