I fotbaloví komentátoři prožívají podle společnosti MasterCard okamžiky vítězství

Společnost MasterCard, oficiální sponzor fotbalového šampionátu EURO 2008, podporuje v průběhu února novým televizním spotem začínající sportovní horečku fotbalových fanoušků. Půl minutový televizní spot MasterCard nahlíží tentokrát netradičně do zákulisí komentátorů zápasu a je zakončen sloganem „Okamžik vítězství: k nezaplacení“.

Sdílet

„Fotbalový šampionát EURO 2008 je dlouho očekávanou událostí, na kterou se těší fanoušci na celém světě. Jsem rád, že MasterCard je již déle než 15 let součástí této významné události a stojí tak v samém srdci fotbalu,“ uvedl Ján Čarný, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku, Slovensko a Ukrajinu. „Věřím, že velká část fanoušků se s heslem „Okamžik vítězství: k nezaplacení“ může ztotožnit. Všem přeji v letošní fotbalové sezóně co nejkrásnější sportovní zážitky.“

Nový televizní spot je součástí úspěšného reklamního konceptu společnosti MasterCard „… k nezaplacení (Priceless), který je známý po celém světe. Již v roce 2006 byla součástí globální kampaně MasterCard reklama ušitá na míru fotbalovým fanouškům. Spot s názvem „Horečka“, který byl vysílán ve více než 30 zemích světa vč. České republiky, byl zakončen výstižným sloganem „Fotbalová horečka: k nezaplacení“.

Společnost MasterCard je dlouhodobým partnerem fotbalových zápasů. Již více než 15 let spolupracuje významnou fotbalovou organizací, s asociací UEFA. Propojení MasterCard a fotbalu je součástí dlouhodobé strategie, která přináší neocenitelné zážitky držitelům platebních karet MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro.

Více informací o kampani vč. možnosti prohlédnout si nový televizní spot najdete na webu společnosti MasterCard.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).