HYPO - Snadná cesta za D´Artagnanem

HYPO stavební spořitelna připravila pro své nové klienty dárek, který dnes patří již ke sběratelským hodnotám – CD s muzikálem Tři mušketýři. Cesta k CD je přitom jednoduchá. Majitelem tohoto hudebního CD se stane každý, kdo uzavře výhodné stavební spoření u HYPO stavební spořitelny do 31. října 2006 nebo do stejné doby využije nabídky rychlého úvěru. Možnost získat nahrávku populárního muzikálu mají i stávající klienti. „Podrobnosti o právě probíhající akci všem zájemcům ochotně sdělí pracovníci v některém z Úvěrových center a na všech prodejních místech HYPO stavební spořitelny,“ komentuje aktuální projekt Lucie Badová, vedoucí oddělení Marketingu HYPO stavební spořitelny .

Sdílet

Proč HYPO?

Mezi stavebními spořitelnami má HYPO stavební spořitelna celou řadu prvenství. Vedle trvalé nabídky nejvyšších výnosů a výhodného úvěru s nulovou akontací při měsíčních splátkách od 188 Kč, je to rychlost vyřízení úvěru a stále se rozšiřující počet Úvěrových center po celém území České republiky. Prakticky každý si dnes může najít ve svém okolí obchodní místo HYPO stavební spořitelny a o výhodách se přesvědčit sám. Stačí na internetu zadat adresu www.hypos.cz a nejbližší Úvěrové centrum či prodejní místi si vybrat. Veškeré poradenství je poskytováno zdarma.

To je prostě NADSTANDARD

Takové hodnocení služeb HYPO stavební spořitelny není jen reklamní tah, ale skutečnost ověřená a tisíci spokojenými klienty. Že se toto označení shoduje i s nejžádanějším produktem HYPO stavební spořitelny potom není náhoda. „NADSTANDARD se řadí mezi nejzajímavější produkty na finančním trhu v České republice a lidé to zaznamenali“, říká Lucie Badová, vedoucí oddělení Marketingu HYPO stavební spořitelny.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).