Hlavní navigace

HVB Bank nabízí ke kreditním kartám široké spektrum doplňkových služeb

Mezi novinky patří například pojištění nákladů na pořízení ztracených osobních dokladů nebo pojištění nákladů na blokaci karty

Sdílet

Klienti HVB Bank, kteří jsou držiteli kreditní karty, se nemusí obávat v případě zneužití nebo ztráty karty, stejně tak ani nákladů spojených se ztrátou osobních dokladů nebo klíčů. Proti všem těmto situacím a mnohým jiným se mohou klienti pojistit a zbavit se tak starostí.

Ke všem platebním kartám si mohou klienti sjednat pojištění proti zneužití Safe. Pojistné krytí nabízí HVB Bank ve variantách u limitu 20 tisíc a 50 tisíc korun.

„V rámci tohoto pojištění jsme pro klienty připravili řadu novinek, které jim alespoň vynahradí finanční ztráty, jenž vznikají v důsledku různých nepříjemných situací. Patří mezi ně pojištění nákladů na pořízení ztracených osobních dokladů, pojištění nákladů na blokaci karty, pojištění nákladů na pořízení ztracených klíčů nebo pojištění pro případ odcizení peněz vybraných z účtu pojištěnou kartou,“ řekla Petra Kopecká, tisková mluvčí HVB Bank Czech Republic.

Další doplňkovou službou ke kartám HVB Bank je Credit Basic – úvěrové rizikové pojištění pro případ, že se klienti dostanou do situace, kdy nebudou schopni splácet své závazky vůči bance. Pojištění Credit Basic ochraňuje klienty v případě smrti a plné invalidity. Jako novinku představila HVB Bank pojištění Credit Premium, které obsahuje navíc ochranu proti dlouhodobé pracovní neschopnosti.

„Doplňkové služby ke kartám využívá 31 % z celkového počtu držitelů karet. Mezi nejčastěji využívané doplňkové služby patří cestovní pojištění Travel,“ dodala Petra Kopecká.

Pojištění cestovních výloh a cestovní pojištění Travel, které zabezpečí pojistnou ochranu klientů při pracovních i soukromých cestách a pobytu v zahraničí patří mezi standardní doplňkové služby, stejně jako pojištění Plus, které je jedinečným pojištěním zboží zakoupeného v České republice kreditní kartou VISA. Pojištění se vztahuje na nahodilé poškození otřesem nebo pádem a na případ odcizení, pokud k dané události došlo v průběhu přepravy zboží z místa jeho převzetí do místa určení.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).