Uvedené výsledky v rámci letošního silného konkurenčního boje odpovídají našim očekáváním. Vzhledem ke změnám, kterými naše společnost právě prochází, si však klademe cíle vyšší. Příští rok se v rámci specializace na životní pojištění zaměříme především na rozvoj našich distribučních kanálů a nových produktů. Ambicí je též posilování pozice Pojišťovny ČS na trhu životního pojištění, především v podobě ukrajování stále většího koláče trhu
, říká Jaroslav Kulhánek, předseda představenstva a generální ředitel společnosti.
U životního pojištění dosáhlo předepsané pojistné výše 2,21 mld. Kč. V rámci tohoto kmene spravovala Pojišťovna ČS ke konci září přibližně 251 tisíc kusů smluv. V meziročním srovnání se jedná o 23% nárůst.
Na význam bankopojištění pro nás i Finanční skupinu České spořitelny jako celek poukazuje fakt, že z celkového podílu prodeje životního pojištění bylo na pobočkách České spořitelny prodáno 70 % pojistného v celkové výši 1,56 mld. Kč
, komentuje finanční výsledky Petr Procházka, ředitel úseku životního pojištění.
Martina Priegelhofová
Tisková mluvčí
Pojišťovny České spořitelny, a.s.