„K nejúspěšnějším měsícům Telefonní půjčky co do objemu poskytnuté jistiny patřil loňský listopad, kdy Home Credit tímto způsobem lidem půjčil 112 milionů korun,“ uvádí Erich Čomor, předseda představenstva a generální ředitel Home Credit a. s., a dodává: „Očekáváme, že zájem o hotovostní úvěry s vyřízením na dálku – telefonicky nebo přes internet – mezi českými spotřebiteli dále poroste. Lidé oceňují, že získání peněz touto cestou je jednoduché a rychlé, z psychologického hlediska zde svou roli hraje i jistá míra anonymity.“
Během dvanácti měsíců, kdy Home Credit Telefonní půjčku nabízí, zaznamenala bezplatná klientská linka bezmála 350 000 hovorů. I z tohoto hlediska byl nejúspěšnějším měsícem listopad loňského roku, kdy počet telefonátů dosáhl 48 772. Nejvíce hovorů v jediném dni – celkem 3 649 – se uskutečnilo v pondělí 4. prosince 2006. Průměrná výše Telefonní půjčky činí 20 000 Kč. Jejími nejčastějšími klienty jsou lidé ve věku od 25 do 44 let. 55 % všech klientů tvoří ženy. 43 % klientů bydlí v menších městech a obcích do 10 000 obyvatel.
O Telefonní půjčce
Telefonní půjčku si klient vyřídí z pohodlí domova a bez vyplňování složitých formulářů. Stačí, když zavolá na bezplatnou zákaznickou linku a sdělí operátorovi požadované informace. Poté, co obdrží písemné vyjádření společně se smlouvou, si hotovost vyzvedne na poště. Od poloviny června si bude moci zvolit i možnost, aby mu byly peníze zaslány na běžný účet. Klientská linka je dostupná 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Díky tomu, že si klient půjčku vyřizuje z domova, má dostatek prostoru i klidu k detailnímu prostudování veškerých smluvních podmínek. Úroková sazba Telefonní půjčky se pohybuje od 18,9 %. Až do konce července mohou zákazníci získat 30 000 Kč za zvýhodněnou měsíční splátku 699 Kč.