Hlavní navigace

Guerillová kampaň mBank přímo před pobočkami konkurence

[Tisková zpráva] Novou reklamní kampaň mBank doplnila guerillová akce a virální video, které dále rozvíjí hlavní myšlenku kampaně „za běžné věci se neplatí“.

Sdílet

„Tak jako se v životě běžně neplatí za lásku nebo vítr ve vlasech, v mBank zákazníci neplatí za vedení běžného účtu mKONTO. Proto náš promo tým vyrazil 24.října do ulic s velkými maketami písmene M a se vzkazy, které myšlenku dále rozvíjejí: Platit za kyslík? Platit za chodník? apod.“ komentuje průběh další fáze kampaně vedoucí marketingu mBank Jan Valtera.

Zákazníci konkurenčních bank se tak s provokativní kampaní setkali přímo při návštěvě své pobočky. Průběh celé akce zachycuje virální video, které mBank šíří prostřednictvím internetu.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).