14. září 2006 vydala ČSOB a Economia sponzorované vydání Hospodářských novin. Ekonomický deník byl v tento den k mání za symbolickou 1 korunu a to jak v České republice, tak také na Slovensku. „Naším cílem bylo souhrnně a intenzivně odkomunikovat portfolio poskytovaných služeb finanční skupiny ČSOB cílové skupině malých a středních podniků,“ vysvětluje Pavel Mačinga, který je v ČSOB zodpovědný za nákup médií a stál proto u zrodu úspěšného projektu. „Volba deníku Hospodářské noviny, společně v jeho české i slovenské verzi, byla proto logickým krokem: HN jsou jediným ekonomicky orientovaným deníkem, značně afinitním ve vztahu k žádoucím cílovým skupinám, nadto vydávaným v obou zemích,“ dodává.
Stejný zájem na oslovení společně sdílené cílové skupiny učinil ze zadavatele a média rovnocenné spolupracující subjekty a zboural tak tradiční jednostranný model zadavatel versus médium. Kampaň svým celkovým obchodním aranžmá byla mimořádně efektivní mediální investicí a zároveň představuje projekt, který stírá hranice mezi produktovou, imageovou a PR komunikací.
„Projekt je na českém mediálním trhu ojedinělý. V podobném zaměření a rozsahu doposud nebyl nikdy realizovaný. Vydání Hospodářských novin obsahovalo sérii inzerátů imageových i produktových, přičemž některé inzertní plochy jako např. exkluzivní formát pod hlavičkou novin byly v rámci HN poskytnuty vůbec poprvé. Stěžejním nosičem informací se stala speciální advertorialová příloha věnovaná představení finančních produktů skupiny ČSOB pro jednotlivé cílové skupiny,“ potvrzuje generální ředitel vydavatelství Economia Michal Klíma.
Na projektu společně s ČSOB a Economií pracovaly také přední agentury působící na našem trhu: speciální advertorialovou přílohu připravila PR agentura Bison & Rose Public Relations, reklamní formáty McCann-Erickson Praha a mediální nákup měla na starosti Universal McCann-Erickson.