Hlavní navigace

Fio drží nulové bankovní poplatky již pátým rokem. Ani jako banka nehodlá zdražovat

[Tisková zpráva] Fio poskytuje již od roku 2006 běžný účet bez poplatků s bezplatným tuzemským platebním stykem, a to jak pro fyzické osoby, tak pro podnikatele a firmy. Politiku nulových bankovních poplatků nehodlá ani v budoucnu měnit.

Sdílet

Fio jako první finanční instituce v ČR nabídla všem svým klientům bez rozdílu standardní bankovní služby za nulové poplatky – běžný účet s internetbankingem a neomezeným počtem elektronických plateb v rámci ČR zdarma poskytuje již od roku 2006. Od roku 2007 k účtu navíc bezplatně vydává elektronickou platební kartu. Dále nabízí možnost neomezeného zasílání plateb v EUR na Slovensko a zpět bez poplatků nebo výhodné europlatby za 1, resp. 2 eura do ostatních zemí eurozóny.

I proto má nyní Fio již cca 28.500 spokojených klientů využívajících bankovní produkty, kteří mají k dispozici síť 55 poboček po celé ČR. Na těchto pobočkách mohou využívat služeb zkušených klientských pracovníků, a to včetně hotovostních operací. Vzrůstající oblibu Fio účtů potvrdilo i již druhé vítězství v anketě veřejnosti Zlatý Měšec v kategorii Banky a družstevní záložny.

„Se strategií poskytování kvalitních bankovních služeb s nulovými poplatky jsme přišli jako první na českém trhu a ani v reakci na kroky konkurence ji nehodláme měnit. Integrace pod Fio banku, která nyní u bankovních služeb proběhne, na této skutečnosti rovněž nic nezmění,“ deklaruje stabilitu cenové politiky Fio Jan Sochor, ředitel Fio banky.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).