Hlavní navigace

Fio banka registruje silný příliv klientů

[Tisková zpráva] Fio banka zažívá velký zájem o své služby. Od integrace bankovních produktů do jejího portfolia, která proběhla k začátku září, získala do konce října přes 7000 nových klientů. Za třetí čtvrtletí se stala nejvstřícnější bankou klientského ratingu v ČR.

Sdílet

Fio banka získala v průběhu září a října přes 7000 nových klientů a potvrzuje tak svůj úspěšný vstup na bankovní trh. Počet klientů roste trojnásobným tempem v porovnání s dobou před získáním bankovní licence. Zároveň byla Fio banka ve třetím čtvrtletí poprvé zařazena do klientském ratingu OVB Vstřícná banka, v němž získala nejlepší hodnocení a stala se tak nejvstřícnější českou bankou. Návštěvnost stránek www.fio.cz po spuštění nové podoby (1.9.) vzrostla oproti předchozím měsícům o 40 %, oblíbené jsou zejména přehledné kalkulačky služeb.

"Jsme rádi, že lidé oceňují naše produkty a transparentní poplatkovou politiku. Neomezeného počtu tuzemských plateb zdarma využívá stále více klientů nejen z řad fyzických osob, ale i podnikatelů a firem, u nichž bývá úspora nákladů na finanční služby mnohem výraznější,“ komentuje příznivý vývoj klientské základny Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).