FINEP vybíral agentury ve dvoukolovém výběrovém řízení, pro vítěze se nakonec rozhodl z důvodu kreativního přístupu k nákupu médií a pochopení marketingové komunikace rezidenčních realitních projektů. Výběrového řízení se zúčastnily agentury Scholz & Friends, kteří skončili na druhém místě, dále pak DDB, DORLAND, Magic Seven a KK team.
Rozhodování bylo pro nás velmi těžké, protože zcela všichni účastníci nás zaujali, ať již vysokou úrovní kreativního přístupu, tak i porozumění realitnímu trhu,
říká Jan Zachariáš, marketingový ředitel společnosti FINEP a dodává: ve finále jsme sestavili profesionální tým, který bude partnerem pro naše strategické rozhodování na dynamicky se rozvíjejícím trhu.
.
Na spolupráci se společností FINEP se velmi těšíme a doufáme, že se nám společnou prací podaří dosáhnout všech marketingových cílů. Zároveň jsem rádi, že rozšiřujeme komunikační služby MediaComu i do oblasti developerských projektů,
říká Petra Pipková, ředitelka mediální agentury Media Com.
Naše uspokojení z výsledku výběrového řízení je úměrné postavení společnosti FINEP na českém realitním tru. Věřím, že partnerství hlavního rezidenčního developera s agenturou, která se věnuje nemovitostem a důkladně zná české realitní prostředí, bude mimořádně přínosné pro obě společnosti,
komentuje vítězství ředitel Roonney & Bennett Arnošt Hejduk.