Pro pokračování našeho partnerství s pořadem VyVolení jsme se rozhodli na základě vyhodnocení našeho sponzoringu první řady, která byla velmi úspěšná. Jednoznačně zvedla image FINEPu a také povědomí o momentálně největším projektu na Nové Harfě,
říká Jan Zachariáš, marketingový ředitel společnosti FINEP. Do druhé řady vyvolených po vzájemné domluvě s TV Prima věnujeme dražší byt v hodnotě 6 milionů korun, abychom zvedli prestiž a atraktivnost pořadu,
dodává Zahcariáš.
Jsem velmi rád, že se společnost FINEP, která s námi spolupracovala už v první řadě, rozhodla pokračovat i v druhé sérii. Ukázalo se, že jde o oboustranně velmi úspěšnou spolupráci na televizním projektu, který se u nás stal fenoménem,
říká generální ředitel televize Prima Martin Dvořák.
Další sponzorské aktivity FINEPu:
Kromě pořadu VyVolení je FINEP jedním z hlavních partnerů soutěže Česká Miss. V oblasti sociální odpovědnosti je FINEP dlouholetým partnerem Nadace Terezy Maxové a sponzorem projektu Můj byt, který je určen dětem odcházejícím z dětských domovů. Mezi další realizované aktivity patří sponzorství vyhlášení cen Alfréda Radoka a pomoc potřebným prostřednictvím nadace Člověk v tísni.