easyJet zlepšil svoji obchodní marži, snížil sezónní ztrátu v zimním období a významně zvýšil počet přepravených cestujících
easyJet zlepšil svoji obchodní marži, snížil sezónní ztrátu v zimním období a významně zvýšil počet přepravených cestujících
Generální ředitel easyJet Andy Harrison se k výsledkům vyjádřil: V první polovině našeho finančního roku zaznamenal easyJet zlepšení ve všech oblastech. Díky naší kombinaci nízkonákladového modelu s veškerou péčí a pohodlím a stále se rozšiřující sítí, která nyní zahrnuje 75 letišť a 300 různých linek ve 20 zemích, se nám podařilo získat nové zákazníky. Za posledních 6 měsíců končících březnem 2007, přepravil easyJet o 11 procent více pasažérů, celkem přes 16 milionů cestujících.
Dále pokračoval trend ve zlepšování obchodní marže, která se zvýšila za zimní období o 4 procentní body z 2.4% na –6.4%. Celkové jednotkové výnosy na sedadlo se zvýšily o 0.84 libry a jednotkové náklady, mimo náklady na pohonné hmoty, se snížily o 0.57 libry na jedno sedadlo. Tímto se podařilo dosáhnout o více než polovinu nižší sezónní ztráty z původních 40 milionů liber na 17 milionů liber.
easyJet rozšířil svoji flotilu o stý letoun airbus A319, celkem tak operuje flotilu 130 letadel, která je s průměrným stářím letadla 2,2 let vůbec nejmladší v Evropě. Naší investicí do moderní flotily se nám podařilo snížit objem leteckých emisí od roku 2000 o 18 procent.
V nejbližší budoucnosti očekáváme 15 procentní růst nabízené přepravní kapacity a stále klademe důraz na faktor vytíženosti, a to pak zejména v nadcházejícím letním období.
Váš průvodce finančním světem. ISSN 1213-4414
Copyright © 1998 – 2018 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.