Finanční krize v létech 2009 – 2010 posílila postavení skupiny Citfin na tuzemském devizovém trhu

[Tisková zpráva] Skupina Citfin zvýšila v roce 2010 objem klientských obchodů na 31,8 miliardy korun. To je o téměř šest miliard více než v letech 2008 a 2009. Počet transakcí platebního styku vzrostl o polovinu, na 67,4 tisíce. Počet aktivních klientů vzrostl vloni o pětinu na více než tři tisíce.

Sdílet

„Výsledky ukazují, že vývozci a dovozci hledali v době krize výhodnější nabídky pro řešení svých potřeb v oblasti směny deviz a zahraničního platebního styku. Růst počtu aktivních klientů byl v roce minulém nejvyšší v naší historii. Zatímco v roce 2009 jsme v rámci zahraničního platebního styku klientům realizovali 45,8 tisíce transakcí a směnili 26,1 miliardy korun, vloni to bylo už 67,4 tisíce transakcí a 31,8 miliardy na směně,“ říká výkonná ředitelka pro obchod skupiny Citfin Martina Arnold Rubín.

Skupina právě v posledních dvou letech masivně investovala do rozšíření své nabídky. V roce 2008 získala licenci na provozování spořitelního družstva. Díky tomu nyní nabízí Firemní multiměnový účet EASY, který má ambice přilákat tisíce podnikatelů, kteří hledají nízké poplatky. „Zisk před zdaněním se proto snížil z 26,7 milionů v roce 2008 na zhruba osm v posledních dvou letech,“ vysvětluje Martina Arnold Rubín.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).