Praha, 10. března 2003 – Expresní linka Komerční banky získala v těchto dnech svého třísetisícího klienta, čímž obhájila přední místo mezi bankami v ČR v oblasti telefonního bankovnictví.
Ke konci února měla KB 297.800 uživatelů telefonního bankovnictví, což představuje meziroční nárůst o …. %.
Od 1. března mohou klienti Expresní linky využívat novou službu – automatizovaný hlasový systém, který přináší rychlejší a pohodlnější přístup k vybraným operacím. Navíc, jako jediná banka v ČR, nabízí KB svým klientům identifikaci prostřednictvím mobilního telefonu. Klient již nemusí zadávat své rodné číslo nebo IČ. Stačí si u telefonních bankéřů zaregistrovat číslo mobilního telefonu, podle kterého je při každém dalším telefonním hovoru automaticky identifikován.
Dále automatizovaný hlasový systém umožní snadnější přístup k vybraným operacím, jakými jsou například: informace o zůstatku na účtu, historie pěti posledních transakcí včetně operací prostřednictvím platební karty nebo informace o kurzech měn. V případě, že klient volá z mobilního telefonu, může si navíc vyžádat o zůstatku či o historii transakcí SMS zprávu.
Expresní linku zdarma lze získat v rámci balíčků služeb Perfekt konto, Expreskonto a A-konto.
Markéta Dvořáčková
Divize Komunikace