„Informovat klienty i partnery banky o dění v EU je pro nás logickou prioritou – jsme co do počtu klientů největší bankou na trhu a proto taky chceme být na špičce i v informovanosti našich klientů o dění v EU,“ řekl ředitel EU kanceláře ČS Petr Zahradník.
První vydání Měsíčníků EU aktuality vyšlo v internetové a tištěné podobě bezmála před třemi lety a za tu dobu si získalo svůj okruh stálých čtenářů. Informační servis o dění v EU a návaznostech na život v České republice se stává stále častější potřebou klientů i partnerů České spořitelny.
„Členy EU jsme už druhý rok a stále více podnikatelských subjektů či občanů, našich klientů, hledá podporu pro své projekty v EU. Ctíme tyto potřeby a chceme je také prostřednictvím Měsíčníku EU aktualit a činností EU kanceláře České spořitelny co nejvíce naplňovat,“ uvedl Pavel Kysilka, náměstek generálního ředitele ČS.
Díky ocenění práce autorského kolektivu Měsíčníku EU aktualit ze strany Úřadu vlády ČR je také pro další období zajištěna možnost na tištěném i elektronickém vydání měsíčníku používat oficiální logo české informační kampaně o EU. Periodikum je možné zdarma najít v elektronické podobě na oficiálních stránkách www.csas.cz nebo v tištěné podobě na pobočkách ČS nebo komerčních centrech ČS.