„I když se mediální výdaje na komunikační podporu Ery pohybovaly spíše na spodní hranici průměru, dosáhli jsme vynikajících výsledků z hlediska spontánní i podpořené znalosti reklamy a značky Era,“ prozradil výkonný manažer Marketingové komunikace Petr Vondráček.
Podstatou značky Era je jednoduchost, srozumitelnost a otevřenost bankovních služeb. „Dle našich zjištění má reklama pozitivní vliv na vnímání Ery jako inovativní, důvěryhodné a dynamické, takže dokonale splňuje zadání,“ dodal Petr Vondráček.
Poštovní spořitelna spustila zcela nově pojatou kampaň 1. dubna. Cílem bylo představit novou produktovou značku Era se zaměřením na produkt Era osobní účet. Kampaň s hlavní tváří Evou Holubovou využívala televizní spoty, rozhlas, internet, tisk a také venkovní reklamu.
Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.