„Náš video archiv disponuje opravdu velkým množstvím souborů, a proto jsme se rozhodli tento materiál prezentovat na jednom místě. Abychom byli schopni co nejatraktivněji komunikovat videoobsah, přizpůsobili jsme tomu i grafiku. Hlavní myšlenka je, že profil je přilepený na skle okna. Tímto zpracováním jsme schopni reagovat na různé události a umisťovat do pozadí aktuální grafiku,“ popisuje Aleš Pospíšil, výkonný ředitel Řízení segmentů Poštovní spořitelny.
Na www.youtube.com/user/EraJednoduse jsou primárně komunikována videa z aktuálních reklamních kampaní včetně základních informací o Eře. Veškerá videa jsou rozdělena do pěti sekcí. Jednu z nich tvoří například tzv. videorádce. Tato část nabízí různé instruktážní spoty, které zájemcům mimo jiné vysvětlí, jak se poprvé přihlásit do internetového bankovnictví, nebo jak v něm provést platbu.
Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků.
Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.
Poštovní spořitelna je držitelem ocenění Klientsky nejpřívětivější banka 2011 v prestižní soutěži Hospodářských novin Nejlepší banka roku 2011.