„Pro výtvarníky, kteří jsou teprve na počátku své umělecké kariéry, je projekt Artbanka opravdu jedinečnou příležitostí, jak se prosadit a získat renomé. Era má ambice pomáhat a podpořit všechny odvážné projekty založené na zdravém rozumu a férovém přístupu,“ říká Petr Vondráček, výkonný manažer Marketingové komunikace Poštovní spořitelny.
Artbanka je nový ambiciózní neziskový projekt podporující mladé umělce, který založila galerie současného umění Dvorak sec contemporary. V rámci projektu je za symbolické ceny zprostředkováván pronájem děl mladých absolventů vysokých uměleckých škol, což umožňuje tvůrcům další práci. Přispívá nejen ke kvalitní propagaci jejich děl, ale i ke zlepšení image prostor, kde jsou tato díla vystavena. Veškeré finance z tohoto pronájmu putují na nákup dalších děl do kolekce a tedy na podporu českého mladého umění.
Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.