„Starší klienti jsou pro nás významnou skupinou. Jsme v České republice jediní v oblasti bankovnictví, kdo nabízí seniorům zajímavé poplatkové zvýhodnění, nejširší distribuční síť a vysoký počet bankomatů. V nedávné době jsme také začali na Finanční centra zavádět samoobslužný Era point, který mimo jiné umožňuje klientům představit obsluhu účtu internetovým bankovnictvím, což ocení zejména starší klienti a lidé, kteří nemají přístup k internetu. Naše produkty průběžně upravujeme, aby byly pro seniory srozumitelné a dostupné. Vzhledem k pokračujícímu stárnutí populace v ČR bude počet i význam starších klientů růst i v dalších letech,“ říká Tomáš Suk, výkonný manažer segmentu Zralý věk.
Era osobní účet nabízí seniorům vedení účtu za snížený poplatek ve výši 8 korun a také měsíčně jeden výběr hotovosti na obchodních místech Poštovní spořitelny zcela zdarma. Mezi další výhody patří například bezplatné zřízení a vedení služeb internetového bankovnictví včetně elektronického výpisu. Platby kartou u obchodníka jsou rovněž bez poplatku.
Klienti ve zralém věku využívají především běžný účet a platební kartu, na bankovních službách oceňují zejména snadnou dostupnost a srozumitelnost. Platební kartu k účtu využívá cca 66% klientů, téměř 14% klientů pak využívá služby elektronického bankovnictví. Pro starší klienty jsou rovněž důležité produkty pro bezpečné uložení úspor či pravidelné spoření. 62% klientů má zřízen spořicí účet, termínovaný vklad nebo vkladní knížku.
Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků.