eBanka má přes 140 obchodních míst po celé republice

Sdílet

Praha, 8. dubna 2003 – eBanka radikálně rozšířila počet obchodních míst. Doposud obsluhovala eBanka své klienty ve 32 Klientských centrech (z toho 23 specializovaných na retailové klienty a 9 na podnikatele a malé a střední firmy). Od 7. dubna banka rozšířila počet míst o dalších 110. Jedná se o pokladní místa České pojišťovny, která se nyní stávají i pokladními místy pro vklady a výběry klientů eBanky. Celkový počet obchodních míst eBanky tak vzrostl na 142.

„Umožněním vkladů a výběrů hotovosti v obchodních místech České pojišťovny pro klienty eBanky pokračujeme v nastoupeném trendu využívání synergických efektů v rámci finanční skupiny České pojišťovny. Je to v krátké době již druhý praktický přínos této spolupráce, která začala umožněním investování do podílových fondů ČP Investu pro naše klienty v minulém měsíci,“ řekl Radomír Lašák, generální ředitel a předseda představenstva eBanky.

Obchodní místa eBanky rozšiřují možnosti komunikace s bankou. eBanka klientům automaticky nabízí soubor komplexních služeb přímého bankovnictví. Klienti standardně mohou využívat špičkové internetové, telefonní a GSM bankovnictví. Koncem roku 2002 získal každý klient eBanky svého bankéře, svého konkrétního partnera, na kterého se může kdekoli a kdykoli, tzn. i mimo pracovní dobu, obrátit. Nejnověji lze spravovat finanční prostředky také prostřednictvím kapesního počítače (tzv. PDA banking). Je tedy pouze na přání a rozhodnutí klienta jakou cestu komunikace s bankou zvolí.

eBanka je univerzální banka, která nabízí ucelené portfolio produktů a služeb pro podnikatele, malé a střední podniky i pro fyzické osoby ve svých 142 obchodních místech.

eBanka je členem finanční skupiny České pojišťovny (přes 99,9% akcií drží v eBance Česká pojišťovna), nejsilnější finanční skupiny u nás. České pojišťovně byl mezinárodní ratingovou agenturou Standard & Poor’s koncem loňského roku zvýšen mezinárodní rating na BBB minus (BBB-), tzn., že se Česká pojišťovna dostala do tzv. investičního stupně. Konsolidovaný zisk finanční skupiny České pojišťovny za posledních šest let (1997–2002) byl více než 14 mld. Kč a počet klientů je vyšší než 5 milionů.

Celkový počet klientů eBanky přesáhl 316 tisíc. Více než 78 tisíc klientů využívá Firemní a Osobní účty eBanky a z toho přes 36 tisíc klientů využívá i službu GSM Banking. 76 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 158 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).