Hlavní navigace

E-komunikace Poštovní spořitelny patří ke špičce

[Tisková zpráva] Nedávný průzkum společnosti STEM/MARK, zaměřený na kvalitu e-mailové komunikace bank s veřejností, zařadil Poštovní spořitelnu mezi čtyři nejlepší na českém trhu. Mezi hlavní výhody její e-komunikace přitom podle průzkumu patří hlavně rychlost a obsah reakce na dotazy.

Sdílet

„Těší nás, že jsme se právě v tomto výzkumu umístili na předních příčkách. Komunikace s klienty je pro nás nesmírně důležitá a neustále se snažíme o její zdokonalování. Snažíme se zákazníkům podávat srozumitelné a jasné odpovědi, ze kterých jsou patrné všechny potřebné informace,“ popisuje Petr Jaroš, výkonný ředitel pro obchodní rozvoj a strategii Poštovní spořitelny.

Do projektu byly zapojeny všechny hlavní banky v ČR, kterým bylo postupně rozesláno několik e-mailů s otázkami. Dotazy byly strukturovány podle různých oblastí, jako například produkty, služby, obecné informace z banky apod. Reakce se následně hodnotily pomocí různých kritérií, mezi které patřila mimo jiné rychlost či formální stránka. V konečných výsledcích Poštovní spořitelna tento rok dosáhla celkového počtu 79,7 indexových bodů, což je meziroční zlepšení o 1, 5 indexových bodů. Zařadila se tak na čtvrté místo.

Ukazatelem průzkumu je tzv. index e-CPI, jehož nejvyšší hodnota je 100 indexových bodů a skládá se z dílčích výsledků sledovaných faktorů. A to z rychlosti reakce, uživatelského hlediska (počet kroků potřebných k nalezení kontaktu), formální stránky (srozumitelnost odpovědi a přístup k zákazníkovi) a obsahové stránky odpovědi, ta vyjadřuje informační hodnotu a kompetentnost odpovídajícího.

Klienti Poštovní spořitelny mají k dispozici přes 50 Finančních center nebo více než 3 300 poboček České pošty, z nichž některé jsou dostupné i o víkendu a o svátcích. Ke zodpovězení případných dotazů pak mohou využít nepřetržitých služeb call centra. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).