Dvě dobré zprávy z OZP

V těchto dnech mají pracovníci klientských pracovišť Oborové zdravotní pojišťovny zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví (OZP) napilno. Lidé dohánějí některé „papírové“ resty roku 2008, přihlašují se noví pojištěnci, na které čeká dárek v podobě osobní váhy; klienti také přinášejí účtenky za služby a produkty, které jim pojišťovna nabízí ve svých preventivních programech.

Sdílet

Pojištěnci OZP nemusejí vše nechávat na poslední dny roku  – stačí, když dokumenty doručí do OZP do 15. ledna. Potřebné formuláře najdou i na webových stránkách pojišťovny nebo jim poradí pracovníci call centra, říká mluvčí pojišťovny Mario Böhme.

Pro rok 2009 rozšířila OZP nabídku preventivních programů. Jednak bude bonifikovat ty pojištěnce, kteří se starají o své zdraví a dbají na zdravý životní styl, ale také ty, kteří jsou klienty OZP více let.

Z nabídky preventivních programů si ale mohou vybrat všechny věkové skupiny pojištěnců, za pozornost stojí především dospělí ve věku 19–65 let, kterým OZP nabízí např. rozšířenou řadu očkování, zejména tolik požadované očkování proti klíšťové encefalitidě.

OZP se chce trvale zaměřovat na matku a dítě – to je skupina obyvatel, která si rozhodně zaslouží pozornost a podporu. Proto chceme v nabídce preventivních programů podpořit ty ženy, které čekají narození dítěte, i maminky a novorozence. Příspěvky mohou využít na skutečně praktické produkty a služby, nechceme nabízet něco, co do této oblasti nepatří. A rádi bychom zapojili i tatínky, kteří si v nabídce jistě najdou zajímavé body, zdůrazňuje generální ředitel OZP Ladislav Friedrich.

V roce 2009 bude pokračovat také rozvoj Portálu OZP, který slouží ke zjednodušení elektronické komunikace a klienti se mohou těšit na pravidelný elektronický newsletter.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).