K Oskarovým vynikajícím obchodním výsledkům přispělo zejména zacílení na tarifní zákazníky. Ke konci června 2003 z každého sta Oskarových zákazníků 41 využívalo tarifní plán, zatímco o rok dříve to bylo 27. Oblíbenost Tarifů nové generace je jedním z důvodů rostoucího průměrného příjmu na zákazníka (ARPU), který ve druhém čtvrtletí meziročně vzrostl z 550,4 Kč na 641,5 Kč.
Oskarův dynamický růst způsobený rostoucí oblíbeností tarifních plánů a úspěšným oslovením především malých a středních firem dokázal během druhého čtvrtletí zvýšit ukazatel EBITDA (zisk před zdaněním, úroky a odpisy) na 786 mil. Kč (28,5 mil. USD), přičemž za stejné období loňského roku činil ukazatel EBITDA 125,5 mil. Kč (3,6 mil. USD).
Již od loňského roku Oskar vykazuje ve svém hospodaření pozitivní ukazatel EBITDA. V letošním druhém čtvrtletí navíc začal být Oskarův provoz ziskový. Provozní zisk za druhé čtvrtletí činil 138,3 mil. Kč (5,1 mil. USD).
Tržby ze služeb vzrostly ve druhém čtvrtletí na 2,6 mld. Kč (94 mil. USD), což představuje meziroční nárůst o 48 %. Celkově za první pololetí dosáhly tržby z prodeje služeb 4,85 mld. Kč (170,3 mil. USD), což je o 48,5 % více než ve stejném období loňského roku, kdy činily 3,3 mld. Kč (96,2 mil. USD).
Oskarův podíl na trhu firemních zákazníků dosahuje 18 %. Ve druhém čtvrtletí roku 2003 si v této kategorii opět výrazně polepšil, získal například známého výrobce džusů Pfanner, ČSAD Radiálka Ostrava, Technické služby Mělník, Český tenisový svaz a mnoho dalších nových firemních zákazníků.