Vojtěch Jirků přichází do skupiny PPF ze společnosti Microsoft. Tam začínal v roce 1997 na pozici Manažera pro přímý marketing v ČR, od roku 1999 byl obchodním ředitelem společnosti Microsoft pro malé a střední firmy v regionu východní Evropa a v roce 2002 postoupil na pozici ředitele pro obchodní operace ve stejném regionu. Až do nynějška pak zastával pozici ředitele pro strategii pro veřejnou správu v regionu Evropa, Blízký Východ a Afrika, ve které se zabýval tím, jak mohou informační technologie přispět k řešení otázek jako je nezaměstnanost nebo akcelerace ekonomického růstu a zvýšení konkurenceschopnosti jednotlivých zemí.
Ke své nové pozici říká:
„Věřím, že schopnost společnosti využít talentu a lidského potenciálu je dlouhodobě tou největší konkurenční výhodou na dnešním globálním trhu. Skupina PPF má ve svých řadách stovky a tisíce skvělých profesionálů a já se velice těším na příležitost pracovat s nimi na jejich dalším osobním rozvoji a růstu. Láká mě samozřejmě také možnost využít svých zkušeností z prostředí nadnárodní společnosti a přispět ve skupině PPF k dalšímu budování podobně úspěšného globálního týmu.“