„Těm, kteří zavolají na telefonní číslo 221 221 221 a řeknou nám, kolik platí za pojištění svého auta, nabídneme o 20 procent lepší cenu,“ říká marketingová ředitelka DIRECT Pojišťovny Jitka Veselá.
„Víme, že jde o velmi neobvyklý krok v českém pojišťovnictví. Model přímého prodeje, založený na přímé komunikaci s klientem a úspoře nákladů za zprostředkovatele, nám však umožňuje nabídnout motoristům takové podmínky, díky kterým mohou na pojistném ušetřit až tisíce korun ročně,“ dodává generální ředitelka společnosti Zdenka Pelikánová.
Nabídka se vztahuje jak na pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení), tak na havarijní pojištění. Je časově omezena (10. 9. – 31. 12. 2007), podrobné podmínky jsou uvedeny na internetových stránkách společnosti www.direct.cz.
Masivní reklamní kampaň, která akci doprovází, odstartovala svou televizní částí dnes v 8.30 hodin na televizi Prima.
Více informací na www.direct.cz.