Direct mail propagující developerské úvěry HVB Bank získal ocenění v českých i mezinárodních soutěžích

HVB Bank našla originální způsob jak oslovit developery se svou nabídkou individuálně řešeného financování nemovitostí a projektového financování. Direct mail se stavebnicí Lego, který pro HVB Bank Czech Republic připravila pražská agentura Proximity, zaujal osmdesát procent oslovených developerů.

Sdílet

Kampaň s názvem Postavte si vlastní banku vychází z myšlenky, že každý developer má na své projekty jiné požadavky. HVB Bank jim proto svým direct mailem umožnila postavit si banku podle svých představ. Zásilka obsahovala 1026 dílů originální stavebnice Lego a na internetu byla k dispozici animace s návodem ke stavbě banky, jejíž předlohou byla budova ředitelství HVB Bank v Praze na Náměstí Republiky. Jednoduchý nápad zaznamenal u developerů velký ohlas. V návaznosti na distribuci zásilky se stavebnicí lego si sjednalo s našimi bankovními poradci schůzku osmdesát procent všech oslovených developerů, sdělila Petra Kopecká, tisková mluvčí HVB Bank.

Nápad ocenila také porota 5. ročníku direct marketingové soutěže Český Direkt a zvolila jej vítězem kategorie Direct mail B2B. Za kampaň Postavte si vlastní banku získala Proximity Prague i mezinárodní ocenění Gold business to business v Best of Proximity Behaviour Change Awards 2006 v Ženevě. HVB Bank nabízí developerům úvěr, který lze využít jak na financování developerských a polyfunkčních projektů, tak na nákup pozemků a jejich zasíťování a nebo na financování bytové výstavby. Klienti mohou využít úvěr ve výši od 15 do 200 milionů korun, který je limitován 85 procenty celkových investičních nákladů.

HVB Bank již financovala v České republice výstavbu více než 4 tisíc bytů. Mezi projekty financované bankou patří například rezidence Filmařská, bytový dům Slovan, bytové domy Tišnov, bytové domy Líšeň nebo centrum bydlení Líšeň.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).