„Den pro charitu s Českou spořitelnou navazuje na dlouhodobé projekty a aktivity jak České spořitelny, tak Nadace České spořitelny, a úzce souvisí s koncepcí Banka první volby a celkovou CSR (Corporate Social Responsibility) strategií ČS,“ řekla Jarmila Plachá, ředitelka odboru korporátního marketingu a sponzoringu České spořitelny a zároveň Předsedkyně Správní rady Nadace České spořitelny. „Ráda bych upřímně poděkovala všem zaměstnancům FSČS, kteří věnují den na charitu. Tímto lidským přístupem dokazují, že nejsou lhostejní vůči potřebám jiných,“ dodala Jarmila Plachá.
FSČS, jako jeden z nevětších donátorů, se snaží nejenom uplatňovat ve své činnosti principy společenské odpovědnosti firem, ale rovněž do svých aktivit zapojovat zaměstnance, širokou veřejnost a také své klienty. Ti mají možnost věnovat své Bonus body prostřednictvím Bonus programu na vybrané charitativní projekty, nebo formou cílených marketingových kampaní, jejichž výtěžek je určen na charitu. Česká spořitelna také v rámci strategického projektu Banka první volby již věnovala část svého čistého zisku (až 1 %) na obecně prospěšné a charitativní projekty.