Delvita nazývá svůj supermarket DBK „obchodem budoucnosti“. Claude Allard to vysvětluje takto: „Standardy v oblasti kvality, skladby sortimentu a pohodlí zákazníků, které dnes naleznete na DBK budeme chtít v krátké budoucnosti nabízet na každé prodejně Delvita. Budoucnost v maloobchodě nechceme představit jako soustavu technologií bez lidské tváře. Naopak, naše supermarkety musí být harmonickou soustavou kvalitního a čerstvého zboží, kde si každý v příjemné atmosféře pohodlně a snadno vybere vše co potřebuje za dobré ceny.“
Na DBK je mimo jiné pro zákazníky k dispozici automatické vážení zboží přímo na každé pokladně, transparentní přípravny čerstvého zboží, rozšířená nabídka pečiva i vína. Nechybí ani pestrá paleta BIO výrobků. Delvita oznámila, že během září nabídka BIO potravin vzroste až k hranici 200 položek na každém supermarketu Delvita. Zároveň chce ve spolupráci s dodavateli posílit povědomí o BIO produktech a jejich výhodách.
Na supermarketu DBK byl také dobře patrný záměr Delvity zvýraznit kvalitou výjimečné produkty domácí provenience. Výrobky s označením „Volím českou kvalitu“ jsou na regálech Delvity patrné v počtu několika stovek položek.
Delvita také oznámila začátek intenzivní spolupráce se Státním zemědělským intervenčním fondem na značce pro kvalitní domácí české potraviny Klasa. Generální ředitel Delvity Claude Allard přislíbil výraznou podporu výrobků Klasa na svých prodejnách a společně s mluvčí SZIF Jitkou Slukovou ujistili novináře o další spolupráci na propagaci výrobků Klasa na příklad ve formě spotřebitelských soutěží.
Otevření Delvity proběhlo jako součást znovuotevření celého obchodního domu DBK. Zákazníci tak mají možnost kromě nákupů v Delvitě navštívit také celou řadu obchodů zaměřených na módu, dárkové zboží či gastronomii.