Jedním ze základních cílů ČSOB je být dobrým „firemním občanem“, to znamená aktivně se podílet na společenském dění, pomáhat prosazovat přínosné myšlenky. Úspěšnou cestou, kterou banka kráčí při naplňování tohoto cíle, je podpora projektů s pozitivním dopadem na život společnosti, které by bez finanční pomoci stěží spatřily světlo světa.
Proto se ČSOB stala hlavním partnerem Národní galerie v Praze u příležitosti výstavy „Sláva Barokní Čechie“, která je hlavní výstavní a kulturní událostí roku 2001. ČSOB si velmi váží možnosti být rovněž u zrodu vydání vědeckého katalogu této unikátní výstavy, který obsahuje 1 500 hesel od 120 autorů, a mezinárodní vědecké konference „Barokní Praha Barokní Čechie 1620 1740“, která proběhne ve spolupráci řady českých a zahraničních institucí.
ČSOB se cítí být součástí širší občanské společnosti a svou sponzorskou politikou se snaží vkládat část svého úspěchu tam, odkud čerpá svůj potenciál zpět do české společnosti.
Ing. Pavel Hejzlar
firemní komunikace