ČSOB Pojišťovna vyhrála Zlatou pecku za Méďu

[Tisková zpráva] ČSOB Pojišťovna zvítězila v soutěži Zlatá pecka v kategorii Multimediální a internetová prezentace se svojí letní kampaní na cestovní pojištění „Pošli méďu“.

Sdílet

Kampaň se opírala o interaktivní microsite, která vtipnou formou upozorňovala na nutnost pojištění v zahraničí.  Za dobu kampaně stránku navštívilo více jak 250 000 uživatelů  a méďa byl poslán do více než 2 000 000 des­tinací. Microsite byla podpořena bannerovou kampaní na zpravodajských serverech, youtube a facebooku.

„Oblibu médi jsme zaznamenali nejen u odborné veřejnosti, ale také u našich klientů. Dostali jsme řadu pochvalných zpráv a e-mailů,“ uvedl Petr Kleiner, ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny.

Jeden hlas klientky za všechny zaznamenaný na našem Call centru pojišťovny:

„Dobrý den, pokud někam jedu, zřizuji si pojištění u Vás, ale za takto povedenou reklamu na tento produkt, která neotravuje a naopak zvedá náladu, zasloužíte jedničku.“

Kampaň byla také velmi efektivní z pohledu online prodeje cestovního pojištění. Tento inetrektivní formát v porovnání s klasickým bannerem vygeneroval 2 až 3× veší  návštěvnost. 

Na krátkou ukázku, jak kampaň probíhala se můžete podívat zde:

http://www.you­tube.com/watch?v=lIr­MYJM329Q

Nebo posílejte méďu:

www.poslimedu.cz



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).