U pojištění léčebných výloh, ze kterého se hradí náklady na zdravotní péči při nenadálém onemocnění nebo úrazu v cizině, si nyní turisté mohou vybrat ze dvou limitů: 2,5 milionu korun nebo 1,5 milionu korun. U obou těchto variant, které se vztahují nejen na standardní turistické cesty, ale i na pojištění nebezpečných sportů, se maximální proplácená částka zvýšila o půl milionu korun, a to bez vlivu na cenu pojištění.
ČSOB Pojišťovna zároveň zvýšila limit pojistného plnění i u pojištění odpovědnosti za škody, a to u škod na zdraví ze 300 000 Kč na 1 milion korun a u škod na majetku ze 100 000 na 500 000 Kč. I v tomto případě cena zůstává stejná jako v roce 2004 – 5 Kč na den. Jako další pojištění si lze v rámci cestovního pojištění sjednat pojištění zavazadel nebo pojištění úrazu.
Pojištění léčebných výloh s limitem plnění 1,5 milionu korun přijde dospělého při cestách po Evropě a Středomoří na 17 korun a děti do 15 let pouze na 11 korun na den. Klienti ČSOB Pojišťovny, ČSOB, RM-Systému a vybraných zdravotních pojišťoven zaplatí za den jen 15 korun, resp. 10 korun (děti). Tyto zvýhodněné ceny se týkají i klientů, kteří si sjednají cestovní pojištění prostřednictvím internetu na adrese www.csobpoj.cz.
Rodiny s dětmi, které jezdí do zahraničí častěji, si mohou s výhodou pořídit novou roční kartu Family, která jim zajistí celoroční pojištění vztahující se na libovolný počet až patnáctidenních výjezdů. Karta Family s celoevropskou platností pro dvě dospělé osoby a dvě děti mladší 16 let stojí 1200 korun, karta s platností po celém světě včetně USA 4800 Kč.
Bezplatnou součástí každého cestovního pojištění sjednaného u ČSOB Pojišťovny je základní asistenční služba, která klientům zajistí pomoc při neočekávaném onemocnění nebo úrazu v zahraničí. Klienti, kteří si sjednají pojištění léčebných výloh s limitem 2,5 milionu korun, mají nyní nárok též na bezplatné nadstandardní asistenční služby. Mohou si například vyžádat informace o úrovni lékařské péče, o turistických zvláštnostech či bezpečnosti v cílové zemi, mohou požádat o telefonickou pomoc v nouzi, o tlumočení a překlady, pomoc při ztrátě či krádeži dokladů nebo při nehodě, o zajištění předčasného návratu, zabezpečení náhradní přepravy při zpoždění letu, vyslání rodinného příslušníka do nemocnice či o zaslání peněžní hotovosti.
Kateřina Hamerská
tisková mluvčí