ČSOB Pojišťovna má tradičně dobré vztahy jak s prodejci automobilů, tak s motoristy a naším partnerstvím v anketě o nejoblíbenější automobil roku chceme tyto vazby dále posílit,
uvedl ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner.
ČSOB Pojišťovna loni na podzim podpořila rovněž akci Řidič – řidička roku 2003, která si klade za cíl snížit vysokou nehodovost na domácích silnicích. Také oba hlavní výherci této soutěže získali od ČSOB Pojišťovny povinné ručení a havarijní pojištění zdarma.
ČSOB Pojišťovna je členem nadnárodního finančního holdingu KBC Bank & Insurance, 75 % jejích akcií vlastní pojišťovna KBC Verzekeringen, 25 % Československá obchodní banka, a. s. Na povinné ručení je u ČSOB Pojišťovny v současnosti pojištěno více než 200 tisíc vozidel, smluv havarijního pojištění spravuje ČSOB Pojišťovna přes 15 tisíc.