„Penzijní připojištění je jedním z nejoblíbenějších spořících produktů v České republice. Přesto ho lidé u nás ještě velmi podceňují – na penzi začínají spořit pozdě a také málo,“ vysvětluje Kateřina Štěrbová zodpovědná za koordinaci obchodních a marketingových činností ČSOB Penzijních fondů.
„Kampaní chceme přiměl lidi, aby se nad tímto problémem zamysleli. I proto jsme se pro ni zvolili motiv zhoršujícího se zraku ve stáří. Inzeráty využívají známého testu u očního lékaře s velikostí písmen, zatímco přímo na místě si lidé mohou nechat vyšetřit zrak očním lékařem,“ upřesňuje podobu kampaně Štěrbová.
ČSOB Penzijní fondy chtějí lidem připomenout, že by se měli na dobu, kdy nebudou aktivně vydělávat, řádně připravit. „Cílem naší akce by mělo být zvýšení informovanosti, představení výhod připojištění,akvizice nových klientů i případné zvýšení měsíčních úložek u stávajících klientů,“ klade před kampaň cíle Kateřina Štěrbová.
Roadshow během měsíce navštíví Liberec, Hradec Králové, České Budějovice, Prahu, Plzeň, Olomouc, Ostravu a Brno. Kromě vyšetření zraku a možnosti uzavření smlouvy o penzijním připojištění nabídne zájemcům pro zpestření projížďku na segwayi. Koncept komunikační kampaně vznikl v dílně agentury Bison & Rose, která je rovněž zodpovědná za realizaci roadshow. Kampaň vyvrcholí 1. 7. 2007 .