ČSOB Linka 24 získala jubilejního, 200 tisícího zákazníka

Nižší náklady a pohodlná obsluha účtu vede ke stále častějšímu využívání služeb přímého bankovnictví v ČSOB. Banka v těchto dnech získala jubilejního, 200 tisícího zákazníka služby ČSOB Linka 24, což je obsluha klienta z call centra. Celkově má ČSOB ovšem se svými zákazníky uzavřeno více než 650 tisíc smluv na využívání některého z kanálů přímého bankovnictví – tedy pevné telefonní linky, mobilního telefonu (GSM), počítače (homebanking) nebo internetu. Cílem ČSOB je, aby do tří let využíval alespoň jeden kanál přímého bankovnictví každý z klientů banky, kterých je v současnosti více než 3,2 milionu.

Sdílet

Jubilejním zákazníkem ČSOB Linky 24 se stala paní Iva Musilová z Tábora, která se tak může kromě úsporné služby těšit také z nového digitálního fotoaparátu. Podle jejich slov je služba ČSOB Linka 24 „rychlá, praktická a šetří čas.“ „Zatím jsem se nesetkala s žádným problémem, servis je vynikající,“ dodala paní Musilová. Zatímco dosažení prvních sta tisíc uživatelů této služby trvalo ČSOB dva roky, další stovky tisíc uživatelů téže služby docílila již po 14 měsících. Nejvíce zákazníků přímého bankovnictví využívá pevnou telefonní linku (call centrum), GSM bankovnictví má v ČSOB již přes 43 tisíc uživatelů všech tří mobilních operátorů a z počítače se do banky propojuje na 130 tisíc zákazníků. „Po nedávném uvedení dalších zajímavých služeb elektronického bankovnictví očekáváme, že zájem současných i nových klientů o tuto formu komunikace ještě dále vzroste,“ věří mluvčí ČSOB Milan Tománek.Prostřed­nictvím služby ČSOB Linka 24 může zákazník obsluhovat svůj účet s asistencí operátora nebo s využitím hlasového automatu. Obě možnosti poskytuje Call centrum ČSOB sídlící v Hradci Králové, které patří k největším v ČR. Za poslední rok vzrostl počet realizovaných hovorů na ČSOB Linku 24 z 260 000 za měsíc na zhruba 360 000, přičemž dvě třetiny požadavků jsou řešeny přes automatické služby. Zbylá třetina zbývá na klientské pracovníky a bankovní specialisty.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).