ČSOB Leasing předal zákazníkům poukazy na servis v hodnotě 13 milionů korun

ČSOB Leasing, největší česká leasingová společnost, prodlužuje platnost akce Servis zdarma pro nové i ojeté osobní vozy do konce roku. Pro ojeté vozy platí akce do 29. 2. 2008, poukaz může zákazník opakovaně využívat až do konce roku 2009. Tato akce se setkala s mimořádným zájmem zákazníků, když v období od 1. 10. 2007 do dnešního dne bylo uzavřeno již více než 1 300 smluv se zákazníky. Celková hodnota poukazů předaných zákazníkům činí více než 13 milionů korun.

Sdílet

Poukaz v hodnotě 10 000 korun může zákazník využít na servisní práce u dealera, kde svůj vůz zakoupil nebo v servisní a prodejní síti AUTO ŠTANGL. Do akce je zapojeno více než 110 partnerských servisů a 31 prodejen v celé České republice včetně internetového obchodu AUTO ŠTANGL. Na poukaz lze nakoupit i autodoplňky a příslušenství ve stejné hodnotě. Akce platí pro financování nových vozů formou leasingu i úvěru jak pro spotřebitele, tak pro podnikatele. Do akce se zapojila většina prodejců nových automobilů všech značek v celé České republice a řada autobazarů včetně největšího prodejce ojetých vozů ve střední Evropě – AAA AUTO. Společnost AAA AUTO nabízí akci Servis zdarma na všech svých 14 tuzemských autocentrech a zákazníci pak čerpají poukaz na servisní práce v některém ze servisů General Automobil (v Praze, Brně nebo Zlíně), případně jej mohou využít například na pořízení mechanického zabezpečení vozidla.

„Jsme rádi, že zákazníkům AAA AUTO dokážeme vedle kvalitních a prověřených vozů nabídnout i další výhody. A tento bonus na čerpání servisních služeb nebo koupi autodoplňků je velmi atraktivní. Od začátku trvání akce využilo tuto nabídku od ČSOB Leasing více než 700 našich zákazníků,“ uvedl tiskový mluvčí AAA AUTO Milan Smutný.

„Akce Servis zdarma se setkala s tak velkým zájmem zákazníků, že jsme se rozhodli akci prodloužit do konce roku pro nové a do konce února příštího roku pro ojeté automobily,“ vysvětlil marketingový ředitel ČSOB Leasing Josef Bezpalec. „Od počátku března 2008 spustíme zbrusu novou akci pro nové osobní a užitkové automobily. Její téma nyní nechceme prozrazovat, ale bude to akce s velmi zajímavým benefitem pro zákazníka, resp. pro jeho nový automobil,“ doplnil Josef Bezpalec.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).