České aerolinie rozšíří možnost nákupu doplňkových služeb

České aerolinie rozšíří od jara možnost nákupu doplňkových služeb při odbavení a zboží na palubách letadel. Při odbavení na letišti budou mít cestující možnost zakoupit si cestovní pojištění, vstup do salonku a další služby. Na palubách si cestující v ekonomické třídě nově budou moci dokoupit některé druhy pochutin.

Sdílet

Společnost tak reaguje na požadavky cestujících, kteří na palubách žádali možnost nákupu produktů nad rámec standardního servisu. Ten je i nadále poskytován cestujícím bezplatně. Cestující si budou moci dokoupit především alkoholické nápoje, ale také bohatý výběr nealko nápojů nad rámec základních, které jsou poskytovány zdarma jako součást občerstvení. V nabídce budou také různé sladkosti, čokolády, nebo naopak slané mandle či crackery. Ceny se budou pohybovat na úrovni běžné v českých restauracích střední třídy.

Cestující se s nabídkou doplňkového prodeje zboží nad rámec standardní nabídky zdarma setkají poprvé od února příštího roku na několika vybraných spojích. Pokud se nabídka setká se zájmem cestujících rozšíří se od hlavní letní sezóny také na všechny ostatní spoje nad 1,5 hodiny. Na kratších linkách není možné prodej nabízet z časového hlediska.

Nabídka základního občerstvení v ekonomické třídě zůstane i nadále zachována v nezměněném rozsahu. Drobné změny doznají jednotlivá menu. Od nového letního letového řádu, tedy od 29. března 2009, se například cestující setkají s obměněnou výrazně bohatší a kvalitnější nabídkou baget, které budou České aerolinie odebírat od nového dodavatele. Občerstvení pro ekonomickou třídu České aerolinie naposledy inovovaly od zahájení loňské letní sezóny. Zavedly pestřejší a bohatší nabídku občerstvení; výběr jídel je lépe přizpůsoben denní době. Ve třídě business se cestující zase mohou těšit na nové nádobí, na kterém bude jídlo servírováno. Výraznější změna menu se plánuje jako tradičně opět od zimní sezóny.

Občerstvení na palubách Českých aerolinií patří k nejlépe hodnoceným. Spokojenost cestujících s úrovní občerstvení se odráží také v získání řady ocenění, naposledy včera v noci získaly České aerolinie ocenění „Nejlepší letecká společnost ve střední a východní Evropě“ od prestižního amerického magazínu Business Traveler. Respondenti v anketě hodnotili například palubní servis nebo nabídku cílových destinací leteckých společností. V zisku ocenění se projevila řada novinek, kterými se České aerolinie snaží cestujícím zpříjemnit jejich let.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).