„Prestižního ocenění ze strany odborné veřejnosti si velice vážíme. Fakt, že jej České aerolinie získaly i v době probíhajícího ozdravného procesu, svědčí o tom, že realizovaná opatření, jejímž cílem je vyvést společnost ze ztrát minulosti nemají negativní dopad na pozici Českých aerolinií v očích klientů ani na samotnou kvalitu nabízených služeb,“ řekl k ocenění prezident Českých aerolinií Radomír Lašák.
Ocenění byla předána zástupcům leteckých společností a letišť na slavnostním galavečeru v Bloomsbury Ballroom v Londýně. Letošní 26. ročník se uskutečnil za přítomnosti řady významných hostů nejen z oblasti cestovního roku a letecké dopravy. Za České aerolinie ocenění převzal viceprezident pro lidské zdroje Dušan Ryban.
Ocenění je vyjádřením spokojenosti odborné veřejnosti s úrovní poskytovaných služeb a nabízených produktů letecké společnosti jako jsou například palubní služby, nastavení letového řádu a počet nalétávaných destinací v daném regionu. V letošním roce se vybíralo z 43 nejvýznamnějších leteckých společností, které byly nominovány v 16 kategoriích.