Slavnostní předání cen proběhlo ve čtvrtek 26. října 2006 u příležitosti čtvrté celostátní konference CSR (Corporate Social Responsibility) a firemní filantropie s názvem „CSR – značka, která se vyplácí“. Na programu večera bylo vyhlášení vítězů v kategoriích Absolutní objem darovaných prostředků, Poměr darovaných prostředků k hrubému zisku, Regionální dárce, Firma do 49 zaměstnanců a Výjimečný projekt.
V kategorii Absolutní objem darovaných prostředků obhájila Česká spořitelna čtvrté místo, které v anketě zaujala i v předcházejícím ročníku ankety, a s téměř 51 miliony korun se opět stala nejštědřejším bankovním ústavem v České republice.
TOP Firemní Filantrop je v České republice jediným žebříčkem, který sleduje firemní dárce podle objemu rozdělených prostředků. Je každoročně vyhlašován občanským sdružením Fórum dárců, které chce jeho prostřednictvím ocenit firmy zabývající se podporou veřejně prospěšných projektů.
Pro výkaznictví obecně prospěšných projektů používá Česká spořitelna spolu s více než desítkou dalších průkopnickými firem metodiku Standard odpovědná firma, která umí celkové náklady na tyto projekty vyčíslit a změřit jejich účinky.