„Jako první banka v ČR přistupujeme na vzorové obchodní podmínky ČNB a ručíme za transakce ztracenou či odcizenou kartou již před její blokací. Tímto jsme splnili další z cílů naší strategie Banka první volby. Věříme, že snížení odpovědnosti klienta při ztrátě karty je dalším krokem ke zlepšení práv klientů v bankovním světě,“ uvedl Miloslav Křečan, ředitel Kartového centra ČS.
ČS od ledna 2007 prodlužuje pojištění zneužití karty až na dobu 96 hodin před blokací karty a rozšiřuje ho o PINové transakce. Dále ČS zdvojnásobuje limity pro ztrátu nebo odcizení dokladů a klíčů až na 8 000,– Kč a také zdvojnásobuje limit pro odcizení hotovosti až na 10 000,– Kč. Cena pojištění se přitom nemění. Pojištění zneužití karty lze sjednat k debetním, kreditním i charge kartám. Roční poplatek za pojištění začíná už na 170,– Kč a je různý podle výše pojistného krytí. Blokaci ztracené nebo odcizené karty může klient nahlásit na lince ČS 800 207 207, a to 24 hodin denně.
Další novinkou od prosince 2006 je možnost dobít kredit mobilního telefonu ve všech bankomatech ČS v síti T-Mobile. Klienti ČS tak mohou on-line dobít 200, 400, 600, 1 000, 2 000, 4 000 Kč + jiná částka (zaokrouhlená na celé Kč od 200 Kč až do výše 9 999 Kč).