S cílem dále posílit svůj profil, zjednodušit strukturu a podpořit konzistentní globální přítomnost na trhu se skupina Winterthur rozhodla opětovně zavést značku Winterthur u svých společností zabývajících se životním pojištěním a penzijním připojištěním ve střední a východní Evropě. Tato značka nahradí značku Credit Suisse Life & Pensions, kterou skupina používala od roku 2002.
Christen Schnor, ředitel mezinárodní obchodní skupiny Winterthur Group, k tomu říká: Jako švýcarský poskytovatel finančních služeb působí skupina Winterthur a její značka na trhu již 130 let. Ve střední a východní Evropě je skupina aktivní více než 10 let a díky svým zkušenostem s finančním řízením a ambicióznímu, a přesto opatrnému přístupu zde dosáhla velkých úspěchů v segmentu životního pojištění a penzijního připojištění.
Spolupráce se skupinou Credit Suisse skupině Winterthur pomohla stát se v oblasti životního pojištění a penzijního připojištění společností, jíž se ostatní poměřují. Díky svým zkušenostem a manažerským schopnostem v oblasti správy investic, rizik, aktiv a pasiv skupina Winterthur pronikla do popředí evropského pojišťovnictví. Skupina má velmi dobrou pozici i ve střední a východní Evropě. Během posledního desetiletí v tomto regionu neustále investovala a podchytila tak potenciál trhu finančních produktů a služeb.
V životním pojištění a penzijním připojištění jsme silní. Dosáhli jsme vedoucí pozice a i nadále se budeme soustředit na tento obor a snažit se získat ve střední a východní Evropě pozice, z nichž budeme moci utvářet podobu trhu. Tento cíl a odhodlání se opětovným zavedením značky Winterthur nemění,
prohlásil Christen Schnor. Skupina Winterthur bude i nadále spolupracovat s místními odborníky a partnery, aby byla nablízku svým zákazníkům (zprostředkovatelům i klientům) a mohla přijmout strategii skupiny uzpůsobenou na míru místním požadavkům a vývoji.
V regionálním měřítku přinese re-branding ještě užší spolupráci v rámci Winterthur Group – to umožní kooperaci při přebírání a sdílení zkušeností a know-how např. při vývoji a zavádění nových produktů a služeb,
uvedl Petr Žaluda, generální ředitel Credit Suisse Life & Pensions ČR. Celý proces re-brandingu je přitom nastaven tak, aby změna značky neuškodila naší důvěryhodnosti a dobrému jménu a naopak nám pomohla představit naši novou tvář. Všechny cílové skupiny budou dostatečně informovány a nová značka jim bude představena,
dodal Petr Žaluda.
Pro posílení komunikace re-brandingu v České republice bude představeno nové logo Winterthur a bude odstartována co-brandovaná kampaň, v níž je toto logo představováno v kombinaci s logem Credit Suisse Life & Pensions. Tato kampaň má za cíl seznámit veřejnost s novou značkou Winterthur a připravit klienty na lednovou změnu názvu. Další kampaň proběhne po samotném lednovém re-brandingu.
Re-branding přitom neznamená pro klienty Credit Suisse Life & Pensions žádné úpravy ve stávajících smlouvách, které zůstávají platné v původním znění. Všem klientům byl rozeslán dopis, jehož cílem je informovat o re-brandingu, jeho důvodech a očekávaných přínosech a pochopitelně i o jeho načasování. Klientům je k dispozici také infolinka, která zodpoví všechny dotazy týkající se re-brandingu, pojišťovací poradci budou rovněž speciálně vyškoleni pro podávání informací.
I korporátní klienti byli obesláni dopisem, jehož cílem je informovat o re-brandingu. S klíčovými klienty je přitom komunikováno i na osobní bázi a v maximálně možné míře jsou využívány i komunikační kanály vhodné k informování zaměstnanců těchto firem.
CREDIT SUISSE LIFE & PENSIONS
Jaroslava Matoušková
Manažerka marketingu, PR a komunikace