Commerzbank v novém roce s novým logem a silnou vizí

[Tisková zpráva] Spojením dvou tradičně silných německých značek Commerzbank a Dresdner Bank v roce 2009 vznikla nová Commerzbank zosobňující know-how a spolehlivost silné německé finanční skupiny.

Sdílet

Jedním z významných milníků integrace obou bank je i změna loga, která začala 15. ledna 2010.

Nové logo je vyjádřením dokonalého propojení silných stránek obou bank a odráží mimořádnou dynamiku, kontinuitu a stabilitu celé finanční skupiny.

Nová banka musí být navenek rozpoznatelná i podle nového loga. Pro nás bylo navíc důležité, aby klienti v nové bance poznali svoji původní banku, a proto jsme využili značek obou bankovních domů, řekl Martin Blessing, předseda představenstva Commerzbank AG.

Inovativní logo a ambiciózní vize stát se nejlepší bankou v domovském Německu je cíl, který si Commerzbank vytyčila pro novou éru svého bankovnictví.

Změnu korporátní identity zdůrazňuje i nový claim “Společně dokážeme více”. Ten doslova odráží hodnoty, na které Commerzbank klade nejvyšší důraz – dlouhodobé partnerství a mimořádná výkonnost.

loga Commerzbank
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).